tipje Geplaatst: 7 december 2007 Geplaatst: 7 december 2007 Ik heb nu Fedora 4 geinstalleerd en wil graag nu 8 gaan draaien. heb een iso dvd met Fedora 8. Wil iemand uitleggen hoe ik deze erover kan draaien, en het beste eerst de 4 formateren.
Gast Geplaatst: 8 december 2007 Geplaatst: 8 december 2007 Je hoeft je harde schijf niet eerst te formatteren hoor. Onder je oude configuratie fedora core 4 zet je eerst al je waardevolle spullen die in /home/tipje staan naar een usb-pennetje bvb. Daarna start je, je pc aan de hand van je Fedora 8 DVD en waar die zal vragen om je hele schijf te mogen benutten zeg je ja...en automatisch wist die alle gegevens van je FC4 en zet er netjes fedora 8 overheen.
tipje Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Geplaatst: 9 december 2007 Zal hem toch op cd moeten branden,want mijn oude pentium bezit geen dvd speler. Heb je daar dezelfde manier voor??
Lucky_Luke Geplaatst: 11 december 2007 Geplaatst: 11 december 2007 Je kunt ook de iso (DVD image) op harddisk laten staan, nadat je geboot hebt van USB/CDROM/network/installatie kernel files van harddisk) om vervolgens F8 vanaf het image te installeren Suc6
Aanbevolen berichten