Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Ik heb sinds kort een DB500+ en merk op dat de EPG nogal beknopt is vergeleken met die van mijn (voorheen) kabelprovider @home. Daar kon je per kanaal zien welke programma's er de hele dag (en zelfs de volgende dagen) te zien waren. Is deze functionaliteit ook aanwezig op de DB500+ met Gemini? En ... hoe kan ik scrollen in de EPG beschrijving van bijvoorbeeld een film? Volgens mij werkt dit niet met de pijltjestoetsen van de afstandbediening ....
MR_B Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 met PLI is het de rode knop. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
butje Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 ga naar menu 6 geavanceerde instellingen ga dan naar (MHV EPG aan) deze even aanvinken
Gast Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 "but", heb ik gedaan maar kzie nog geen verschil, moet de db nog worden gereset? Of ... hoe kan ik het verschil waarnemen?
Roodkapke Geplaatst: 23 december 2007 Geplaatst: 23 december 2007 Even een minuutje op NED 1 zetten. Daarna moet je EPG voor ca 2 dagen hebben. Staat trouwens standaard aan in PLi. PLinux member
Aanbevolen berichten