Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

7025 Hacksat keyupdater LT image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

kan iemand mij vertellen of het mogelijk is de Hacksat keyupdater te installeren op een DB 7025+ met het LT image. Ik heb het met de juiste hacksat versie geprobeerd door deze naar de var/tmp te ftpen en vervolgens een manual install uit te voeren, maar helaas..

Hopelijk weet iemand een antwoord.

Alvast bedankt

Geplaatst:

@miknic,

Hallo, heb het niet zelf getest, maar info moet te vinden zijn in de readme file die er bij geleverd is, gr.

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

bedankt voor je reactie.

Als je de file download van de )#($&)(@*(# site dan zit er geen readme file bij, alleen deze file: hacksatv4-7025.tar.bz2

Geplaatst:

@miknic,

Ik heb even gekeken en moet concluderen dat je gelijk hebt, het kan zijn dat ik mij heb vergist met Lux, excuus, gr.

Zilverster.

Geplaatst:

Wat gaat er dan niet ? Krijg je een bepaalde fout ? Je zal wat meer info moeten geven, anders is het moeilijk om je te helpen.

ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB

Geplaatst:

Of je zet m gewoon handmatig in de plugins en dan chmod 755 de *.sh file.

Wel eerst ff unzippen natuurlijk wink

Geplaatst:

Het enige wat ik heb is het bestand hacksatv4-7025.tar.bz2

Ik weet dus niet waar ik dit bestand moet neer zetten/installeren of mag je de extensie bz2 veranderen in sh zodat je deze in de var/tmp map kan zetten en een manuele install uitvoert.

Geplaatst:

hey zilverster,

wat bedoel je met dat enigma2 probleem precies?

bedankt.....

Geplaatst:

@miknic,

Volgens mij draait de Dreambox 7025 onder Enigma 2 en zijn de eerste versies van Hacksat voor Enigma 1 ondersteuning, m.a.w. zou je moeten kijken of je wel een juiste Enigma 2 versie hebt geïnstalleerd van dit programma op je Dreambox, gr.

Zilverster.

Geplaatst:

Is sat4all hier van zijn geloof afgevallen? keyupdater

Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.