Coolriko Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Mss een domme vraag maar mag je een schotel simonizeren (in de wax zetten) zoals je dat doet met de auto? Mijn kleur v/d schotel is wat afgetrokken van de zon. Wil hem zo terug wat mooier maken. Graag jullie reactie/bevindingen. Dank bij voorbaat.
Gast Johnnybravo_ Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 kan totaal geen kwaad, hij word er gladder en dus eigelijk ook beetje beter bestand tegen het vuil erdoor.
alejandro Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Mag ik hier even op inhaken? Zou het kwaad kunnnen als ik mijn schotel bewerk met een spuitbus?(verf) tis zo saai nu. Vastberaden, geen arrogantie!
WPW Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Het staat tog egt in de FAQ: Schilderen/verven van een schotel 1 Schilderen/verven van een schotel 2 gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
alejandro Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Je ziet, ik moet nog wennen aan de nieuwe lay-out iig bedankt voor de hint....... Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten