Gast pieterg Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 bekijk eens de entitlements, misschien wordt je kaart niet gezien (zit hij er wel op de kop in?)
signus Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Kaart zit in de bovenste sleuf, en op z'n kop (dus met chip naar onder)... Grtz, Signus
arie kanarie Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Citaat: Ah ik kan nu wel Ftp=en en dit is het resultaat... Current time 14:31:26 NodeID: 1f6d274742d1e6e2 Uptime: 00d 00:02:53 Connected clients: 0 Active clients: 0 Total handled client ecm's: 0 Total handled client emm's: 0 Peak load (max queued requests per workerthread): dan kan je met je Internet browser en met http://<jouw-ip-van-jouw-db>:16001 de webinfo kunnen zien. dan naar tabblad entitlements en die info geven. (verberg wel je privé gegevens, als die er zijn!) grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Schoteltje Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Misschien heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zie niet dat je ook een configuratie bestand hebt gedownload. Ik heb een voor tv-home werkend bestand bijgevoegd. Even in /var/etc/ copieren, rechten op 'read' zou genoeg moeten zijn. Even wachten en CCcam zou beeld moeten geven. In een enkel geval even CCcam herstarten. CCcamConfig.zip
signus Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Het schoteltje, fantastisch! Ik heb beeld op @Home! Ben nu allen mijn beeld kwijt op de satelliet (althans met CCcam). Dus ik heb m'n oude CCcam nodig met "jouw" toevoegingen voor @Home. Zou je me deze instellingen/toevoegingen willen PM-en. Dan kan ik m'n CCcam aanpassen voor zowel de satelliet als @Home. Thanks!!!! Grtz, Signus
Schoteltje Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 Origineel bericht van: signus Dus ik heb m'n oude CCcam nodig met "jouw" toevoegingen voor @Home. Prettig te horen dat het werkt @home. Ik gebruik helaas geen satteliet, maar een vluchtige blik in het config bestand laat zien dat eigenlijk alles is uitgecomentarieerd (is dat nederlands???) met een '#' aan het begin van de regel, op 6 regels na. 4 daarvan hebben betrekking op irdeto (@home) CAMKEY: /dev/sci0 -- -- -- -- -- -- -- -- CAMKEY: /dev/sci1 -- -- -- -- -- -- -- -- CAMDATA: /dev/sci0 -- -- -- -- -- -- -- ext ext CAMDATA: /dev/sci1 -- -- -- -- -- -- -- -- -- extc extc die andere twee geven toegang aan een client. Misschien dat er andere hier je satteliet weer 'helder' kunnen krijgen!
signus Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Geplaatst: 27 februari 2008 Ja dat zou te gek zijn........ Weet iemand de oplossing...??? Maar evengoed bedankt voor jouw inbreng! Grtz, Signus
Aanbevolen berichten