Gast bolli Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 @allemaal, Deze toolbox is iets overzichtelijker met de meest gebruikte programma's voor de pioneer. De programma's die gebruikt kunnen worden: - Mediacom 3.3 NL - Media Communicator v3.3 - MES v2.6 - Mediasat Editor Studio v2.6 - MConnect v2.99 - Mediasat Connect v2.99 - Pionero v5.0 NL - Firmware / Kanalen (Dlo/8888) Naast elk programma is een Help geplaatst, zodat direct de uitleg opgeroepen kan worden. Incl.Setup met Icon op Bureaublad - succes! =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed .
Johan45 Geplaatst: 7 maart 2008 Geplaatst: 7 maart 2008 Origineel bericht van: bolli zie ook dvbupload... Volgens mij werkt de download weer niet? Ik had deze toolbox verkleind naar 3Mb? Hieronder zal ik proberen ze in delen erop zetten uitleg: Alle drie delen downloaden, Part1 / part2 / part3 (horen bij elkaar) In dezelfde map uitpakken en Setup starten =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten