Bopke Geplaatst: 17 maart 2008 Geplaatst: 17 maart 2008 hallo ik heb hier een 7025 waarvan de voeding het niet meer goed kan trekken . als ik het goed heb dan zit er nu een voeding in met de bekende gele trafo ,maar hoe herken ik een "zwaardere voeding " die wel goed werkt in de 7025 ??? en waar kan ik deze voeding betrouwbaar bestellen ??
arie kanarie Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Citaat: maar hoe herken ik een "zwaardere voeding " Volgens mij, is die trafo groen van kleur (tenminste is die van mij na vervanginging!) betrouwbaar bestellen, via jouw dealer!! die moet er volgens mij toch voor zorgen grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Bopke Geplaatst: 18 maart 2008 Auteur Geplaatst: 18 maart 2008 oke , naja overal waar je de net-voedingen in webshops ziet , daar zijn ze allemaal geel , dus ben bang dat het nog ouwe meuk is . op een duitse site kwam ik nog wat interessants tegen , het oplappen van een ingekakte voeding , schijnt een condensator in te zitten die vervangen moet worden de condensator is dan opgezwollen en naar vervanging moet de voeding weer goed functioneren , ik zal het is opzoeken en hier plaatsen
Aanbevolen berichten