Gast bolli Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 LET OP: aangezien ik NIET in het bezit ben van een 1730 box wil ik het hierbij toch proberen! TIP: > Gebruik de handige Pioneer Toolbox 2008 ========================================== Pioneer1730 New Generation v4.2 Nederlands ========================================== Dit is een vertaalde 1730 Italiaanse versie Incl. Boot menu 1) auto kanalen laden(italiaans) iemand ideetje? 2) verder met opstarten decoder naar HoofdMenu Incl: - Handleiding (italiaans) mag vertaald worden? SubMenu: - Menu - 4 - 1 - 9 Compoort snelheid (baudrate) - Menu - 4 - 4 - 4 Download via -PC- (kanalenlijst) > Hierna kan de Kanalenlijst erin geladen worden Kanalenlijst (setting) inladen ------------------------------- Gebruik MES / Mconnect 3.0 / GBTools(15xx/16xx)??? Kanalenlijst in de decoder laden... Decoder aan /uit zetten - EMU Daarna EMU laden... Klaar! note: ----- Vergeet de PId scan niet! Druk "A" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. Druk "+" / "Menu" daarna "1" Kies nu de gewenste PID voor het kanaal. =================================== = even goede vrinden... blijft immers een hobby = =================================== Groetjes ed . 1730_New.Generation v4.2_Nederlands_=TEST=.zip
Doorus Geplaatst: 21 juli 2008 Geplaatst: 21 juli 2008 In de 1730 getest en hij werkt. Bedankt. Als je er nog updates voor maakt hou ik me aanbevolen gr. doorus
Aanbevolen berichten