Gast Maff Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Hallo Premiere is hier ook gewoon open met 10.7
looney2 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: liza premiere open met ToH.3.4 HoT 10.6b NL.hdf Dank je wel, ga meteen proberen of het mij ook lukt.!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast hummiesat Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Weer zo'n schreeuw om aandacht. Dit had ook in het Premiere dicht? topic gekunt. Het forum overzichtelijk houden hoort ook bij elkaar helpen.
looney2 Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Origineel bericht van: hummiesat Weer zo'n schreeuw om aandacht. Dit had ook in het Premiere dicht? topic gekunt. Het forum overzichtelijk houden hoort ook bij elkaar helpen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Fiene56 Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: liza premiere open met ToH.3.4 HoT 10.6b NL.hdf Hier is Premiere altijd open. (Nooit problemen gehad) Juiste Abbo via mijn duitse zwager en klaar is kees. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
looney2 Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Juiste Abbo via mijn duitse zwager en klaar is kees. Tsja... niet iedereen heeft "german connection`s" Dan moet je "creatief" zijn. :D :D HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten