Annema Geplaatst: 24 april 2008 Geplaatst: 24 april 2008 Ik heb een word-document opgeslagen in Vista op de c-schijf. Nu heb ik een kopie van dit document verplaatst naar de d-schijf. Na controle van deze actie wil ik het document dat op de c-schijf verwijderen. Als ik dat doe dan wordt het bewuste document verwijderd van de c-schijf en de d-schijf. Hoe kan dat ? Wat doe ik niet goed. Wie kan mij de juiste werkwijze vertellen ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
JohnO Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 of via slepen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Annema Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Deze werkwijze is mij bekend. Wat is het geval: de documenten staan zowel op de c-schijf als de d-schijf. Als ik nu het document van de c-schijf verwijder, wordt het document ook van de d-schijf verwijderd. Dus; alles zit in de prullemand. Ik wil dat het document alleen op de d-schijf blijft staan. Wie kan de oplossing geven ? Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Gast sat-elite Geplaatst: 25 april 2008 Geplaatst: 25 april 2008 Heb je misschien snelkoppelingen aangemaakt ipv kopieen ? anders zou ik het ook niet weten.ben het nog nooit tegen gekomen in ieder geval
Annema Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Geplaatst: 25 april 2008 Bedankt voor de reacties. Nee, ik doe alles via de verkenner. Het lukt gewoon niet. Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
Aanbevolen berichten