blitzteam Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 na de harddisk te hebben geformateerd en een opname te wllen starten krijg ik de volgende melding: opname fout opname mislukt opslagmedium ontoegangkelijk wat doe ik hieraan Gemini 3.1 Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
paardengek Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Even een mapje /movie aanmaken op de hardeschijf. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
blitzteam Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Geplaatst: 4 mei 2008 misschien kun je me zeggen hoe ik dit doe? Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
paardengek Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Via een ftp programma inloggen op je dreambox. Dan naar de map /hdd gaan. Maak dan een nieuwe map /movie aan. Eén en ander kan ook via DCC ( ftp ) gedaan worden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
blitzteam Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Geplaatst: 4 mei 2008 inmddels gedaan alleen bemerkt dat er maar ongeveer 47 mb ruimte op de harddiks vrij is. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
arie kanarie Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 wat voor merk HDD heb je? mogelijk je HDD eens uitbouwen en in een PC formatteren. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Aanbevolen berichten