bladerunner Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Helaas werkt het decoderen niet meer, ook niet na het herinstalleren van de nieuwste software gevolgd door een instellingen-reset. De Aston CAM heeft de bediening-versie 2.1800T ? iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Gast Invertist Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Je moet even wat meer vertellen: 1- Kan je wel (live) naar gecodeerde zenders kijken? 2- Hoeveel gecodeerde opnames staan er? 3- Van wanneer zijn die opnames? 4- Kan je die gecodeerde opnames wel bekijken? 5- Staat de automatische decodeerfunctie aan? 6- Staat de back-up functie aan?
bladerunner Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Geplaatst: 5 mei 2008 Bedankt voor de snelle reactie. 'probleem' reeds opgelost, was vergeten de 2de cam te ontkoppelen #%!$#$!
Gast Invertist Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Je gebruikt 2 CAM's? Daar kan (het off-line decodeerproces van) de Inverto idd niet tegen.
Gene 1225 Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 Origineel bericht van: Invertist Je gebruikt 2 CAM's? Daar kan (het off-line decodeerproces van) de Inverto idd niet tegen. kleine aanvulling : ik werk ook met twee kaarten en het off-line decoderen gaat bij mij perfect voor de CD-kaart (Aston ) . Voor de TVV-kaart ( Aston Dual )doet de inverto het enkel als hij/zij er zin in heeft : soms wel , soms niet , soms na enkele dagen ( of nachten ) : conclusie : inverto is vrouwelijk en altijd een beetje spannend. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gast Invertist Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Origineel bericht van: Gene 1225 .... conclusie : inverto is vrouwelijk en altijd een beetje spannend. Vandaar dat we Het Ding ook vaak Inverta noemen. Dat is trouwens zowel een koos- als een scheldnaam.....
Coliseo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 ...terwijl een invertist inventarissen maakt van de onderdelen van de Inverto. Of is dat een Invertarist ?
Aanbevolen berichten