Ron Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Dat zijn geen onderwerpen voor een bericht "Helppppppppppppppp " Lees onze huisregels en doe dat de volgende keer a.u.b. anders.
Gast skystar Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 zal voortaan mijn kreet iets anders formuleren. Blijft nog steeds van toepassing mijn hulpkreet van suse 10.3 nu fedora core 2 erop staan. nog steeds geen netwerkkaart zichtbaar sterker de tv en satkaart ook weg. Skystar
paardengek Geplaatst: 9 mei 2008 Geplaatst: 9 mei 2008 Origineel bericht van: skystar zal voortaan mijn kreet iets anders formuleren. Blijft nog steeds van toepassing mijn hulpkreet van suse 10.3 nu fedora core 2 erop staan. nog steeds geen netwerkkaart zichtbaar sterker de tv en satkaart ook weg. Skystar Misschien is dit een veel betere titel: Linux op mijn pc gezet, maar hoe installeer je drivers / software Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast Ome Peter Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 HEHE Dat is door TS niet meer aan te passen Door/Voor een moderator een kleine moeite Je ziet zo vaak (bewerkt reden: onderwerp aangepast)
Aanbevolen berichten