Gast buldog68 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 hoi ik heb 3 smargos en fedora7 en fed8 op 2 pc's. ik kan ze niet updaten hij ziet ze niet als een andere pak die gewoon werkt dan wel met versie1.03 . ik heb geen dream 7020 om ze uptedaten. kan iets anders proberen of is er iemand in de buurt van utrecht die me er mee kan helpen. bedankt alvast
LINKEY Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: buldog68 hoi ik heb 3 smargos en fedora7 en fed8 op 2 pc's. ik kan ze niet updaten hij ziet ze niet als een andere pak die gewoon werkt dan wel met versie1.03 . ik heb geen dream 7020 om ze uptedaten. kan iets anders proberen of is er iemand in de buurt van utrecht die me er mee kan helpen. bedankt alvast Je bedoelt ***geen-reclame*** smartreader+ ? Werken de smartreaders wel? In bijlage een document met informatie misschien heb je er wat aan.SmartReader Linux setup.doc Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
Gast buldog68 Geplaatst: 7 juni 2008 Geplaatst: 7 juni 2008 hoi waarschijlijk zijn het kopien en daarom krijg ik ze niet aan de praat en zijn het simkaart readers gewoon. in windows ziet ze als smart reader 2000 . sakis
Aanbevolen berichten