Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[DM 800] DM 800 en Bang&Olufsen Beovision 7-40

Aanbevolen berichten

Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd.

Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I.

Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid?

Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
Wat schetst mijn verbazing bij deze Euro 10K+ televisie..... GEEN HDMI (Eeeeeeeeeks!). Alleen maar component en DVI-I.

Nu wil ik een converter HDMI - DVI-I er tussen zetten. Is er iemand die weet of dit werkt qua beeld EN geluid?

Er zit een DVI aansluiting (met geluid) op je DB800, of DVI-I moet weer iets anders zijn?

Grts
Gast NDS4Ever
Geplaatst:

Ja dat klopt wat je zegt. Maar ik heb de kabel al door de muur getrokken en een kabel met DVI-DVI past niet door de leiding in de muur.

Geplaatst:

Ik denk niet dat iemand daar een antwoord op kan geven, verlooppluggen zijn er wel maar of die audio doorgeven?

En daarbij hoe is de indeling van de DVI-plug op je B&O Beovision, heeft die wel een audio ingang?

Zie ook een PM.

Grts.

Gast Willem-A
Geplaatst:
Origineel bericht van: NDS4Ever
Gisteren bij een kennis zijn DM 800 geïnstalleerd.

Hi,
Vraagje....Kan je vriend de Dreambox 800 ook met zijn B&O afstandbediening, bedienen...??
Mvg.,
W.A.