Timm1983 Geplaatst: 4 juli 2008 Geplaatst: 4 juli 2008 Hallo allemaal Ik ben al de hele avond aan het proberen om een programma op aanvraag te bekijken via Belgacom TV maar ik krijg steeds de melding: Fout -300 systeem onbeschikbaar. Ook de teletekstpagina's oproepen is niet meer mogelijk ... Hebben meerdere Belgacom TV kijkers hier last van? Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
sattv4iedereen Geplaatst: 19 juli 2008 Geplaatst: 19 juli 2008 ik heb als ex abonnee ook fout 300 gehad,maar toen hadden klungelaars van belgacom per vergissing mijn abonnement afgesloten. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Timm1983 Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Geplaatst: 19 juli 2008 @ sattv4iedereen De dag daarna was alles weer in orde, want ik wou graag de afleveringen van 3 mannen onder 1 dak bekijken via op aanvraag. En dat is ondertussen gelukt! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten