Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik ben al de hele avond aan het proberen om een programma op aanvraag te bekijken via Belgacom TV maar ik krijg steeds de melding: Fout -300 systeem onbeschikbaar.

Ook de teletekstpagina's oproepen is niet meer mogelijk ...

Hebben meerdere Belgacom TV kijkers hier last van?

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik heb als ex abonnee ook fout 300 gehad,maar toen hadden klungelaars van belgacom per vergissing mijn abonnement afgesloten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

@ sattv4iedereen

De dag daarna was alles weer in orde, want ik wou graag de afleveringen van 3 mannen onder 1 dak bekijken via op aanvraag.

En dat is ondertussen gelukt! cool

smile Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.