ReneBee Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 @Azirtoo: Is er niemand bij je in de buurt die een ontvanger te leen heeft? Een FTA ontvanger is om te proberen natuurlijk prima. Of voor mijn part een DVB-T USB stick. Als ik jou was zou ik toch eerst wat proefjes doen voordat ik een abbonement probeer af te sluiten. René.
Gast azirtoo Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 met een dvb-t stick enz hou ik me niet mee bezig Maar ok ik ga eens vragen aan iemand en als ik ned 1-2-3 en openbare omroep van maastricht dan kan ontvangen, kan ik hier digitenne ontvangen? Wanneer het lukt is hier dan een nederlander die me zou willen helpen?
W3ird_N3rd Geplaatst: 22 juli 2008 Geplaatst: 22 juli 2008 Origineel bericht van: azirtoo met een dvb-t stick enz hou ik me niet mee bezig Maar ok ik ga eens vragen aan iemand en als ik ned 1-2-3 en openbare omroep van maastricht dan kan ontvangen, kan ik hier digitenne ontvangen? Bouquet 2 (RTL457 SBS6 NET5) zal dan wel gaan, maar bouquet 3 en 4 (de rest) gebruiken een code rate van 2/3 ipv. 1/2 dus hebben meer signaal nodig. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten