Bari Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 aangezien eredivisie live op zowel de astra 1 als astra 2 wordt uitgezonden ben ik wel gedwongen om ook een lnb voor astra 3 te installeren, maar aangezien ik 2 linkerhanden heb is het raadzaam om daarvoor eerst informatie hier te vragen. Op dit moment heb ik een beugel voor 3 lnb's en ontvangst voor astra 1 , 2 en hotbird hoe kan ik nu het makkelijkste hierbij ook astra 3 ontvangen ? Indien mogelijk graag uitleg in jip en janneke taal..... alvast bedankt, Bari
Gast wortellica Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Volgens mij een g4 beugel kopen !
Neptunus Geplaatst: 25 augustus 2008 Geplaatst: 25 augustus 2008 Inderdaad, bij die G3 beugel staan de posities iets te ver uit elkaar om Astra 1,2 en 3 te ontvangen. Je moet dan uiteraard ook wel een 4/1 switch hebben. Leuk hé van CDS, dat ze het voetbal op twee sats verspreiden terwijl dat helemaal niet nodig is! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten