sidecar Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ik wil graag mijn muis "Logitech MX610" zetten op zijn eigen vaste plek dmv de volgende udev regel. Code: KERNEL=="event[0-9]*", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" om de 1 of andere reden wil dit niet werken, na "/etc/init.d/udev restart" en de muis replug word "/dev/input/MX610" wel aan gemaakt, maar als ik vervolgens "cat /dev/input/MX610" doe komt er in de console totaal geen activiteit getoond, als ik mijn muis beweeg. als ik deze regel gebruik Code: KERNEL=="event3", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" en dan "/etc/init.d/udev restart" en de muis opnieuw replug word "/dev/input/MX610" ook aan gemaakt, en dan "cat /dev/input/MX610" dan komt er in de console wel activiteit bij een muis beweging. kan iemand mij vertellen wat hier verkeerd gaat? voor zover ik weet zou Code: KERNEL=="event[0-9]*", SYSFS{idProduct}=="c518",NAME="input/MX610" gewoon moeten werken. amd64 debian lenny/sid Technotrend DVB-S2300, VDR
Aanbevolen berichten