tosca Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Hoi allemaal. Misschien erg dom van me,maar ben echt me wachtwoord kwijt . Ik kan dus mooi mij pc niet meer opstarten. Heb er XP op wat kan ik doen ? Hoop op hulp Groeten en een fijne dag Aad
Ome Merde Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 opstarten in veilige modus, bij gebruikersnaam kiezen voor "administrator" (evt. 2x ctrl-alt-del indrukken) en dan administrator intypen, hopen dat je daar tijdens de installatie geen ww hebt opgegeven en inloggen maar. configuratiescherm --> gebruikers --> gewenste gebruiker aanpassen (wachtwoord verwijderen) en herstarten maar ... ahoy, merDe deze ruimte is te huur
tosca Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Geplaatst: 12 september 2008 Bedankt voor u hulp ,maar is niet zo best denk ik,ga ik de veilige modum staat dus bij admin,ook een wacht woord in vullen . Is er nou nog wat te doen er mee? bEDANKT VAST VOOR JULLIE HULP Aad
Gast MP4 Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 Geen veilige modem, wat ome zegt even uitvoeren. Gelukkig doet je capslock het nog wel...
alejandro Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm#1 Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten