Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn de zenders ned1/2/3 (en mogelijk de regionale) FTA op het KPN DVB-H signaal?

En heeft iemand een tip voor een goedkope(goedkoopste) telefoon waar mij alleen DVB-H boeit?

!!geen URL in je handtekening!!

Geplaatst:

Vermoedelijk niet, de publieke omroep heeft geen noodzaak aan FTA DVB-H uitzendingen. Net zoals ze op de kabel ook achter een abo zitten, zal dit bij DVB-H vrijwel zeker ook het geval zijn.

Er zijn wel enkele telefoons met ingebouwde DVB-T ontvanger. Hiermee kan je, als je genoeg signaal hebt, wel Nederland 1, 2 en 3+regio ontvangen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Moet bevestigen dat er geen enkele zender FTA is op DVB-H.

Wil je er gebruik van maken zal je toch naar een van de akties moeten kijken waarbij je 12 tot 24 maanden gratis DVB-H krijgt bij het afsluiten van een abonnement. (heb mij ook laten verleiden hierdoor :))

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:
Origineel bericht van: MFX2000
(heb mij ook laten verleiden hierdoor :))

Dan zal het een bittere pil voor je zijn dat de zender in Veenendaal geen DVB-H doorgeeft...

Grt, Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Geplaatst:
Origineel bericht van: Matthijs
Origineel bericht van: MFX2000
(heb mij ook laten verleiden hierdoor :))

Dan zal het een bittere pil voor je zijn dat de zender in Veenendaal geen DVB-H doorgeeft...

Grt, Matthijs

het DVBH bereik is toch beter dan van DVBT dus wellicht werkt het en wie weet komt er in Veenendaal toch nog een extra zender confused