robbedoeske Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik wil op mijn debian server ntop installeren om het netwerkverkeer in de gaten te houden. Maar ik krijg de volgende melding: debian:~# apt-get install ntop Pakketlijsten worden ingelezen... Fout! E: Dynamic MMap ran out of room E: Fout tijdens verwerken van python-gammu-doc (NewVersion1) E: Problem with MergeList /var/lib/apt/lists/nl.archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_gutsy_universe_binary-i386_Packages E: De pakketlijsten of het statusbestand konden of niet ontleed, of niet geopend worden. debian:~# Iemand enig idee wat hier misgaat?
Gast pietsat Geplaatst: 6 oktober 2008 Geplaatst: 6 oktober 2008 Hoe oud is je distro en heb je wel eerst een update gedaan .bij Fedora is dat yum update ,kijk dat eens na
robbedoeske Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2008 Het is inmiddels gelukt,het antwoordt stond eigenlijk al voor mijn neus:( E: Dynamic MMap ran out of room Er was geen ruimte in het geheugen meer over,ik heb een aantal reposorities uitgezet en toen lukte het wel:)
robbedoeske Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 7 oktober 2008 Origineel bericht van: pietsat Heu hoe klein geheugen heb je dan? 512mb,ik heb CCcam draaien en die cached op een gegeven moment heel wat geheugen.
Aanbevolen berichten