Edmund Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Heren, De laatste tijd wil m'n humax niet meer opstarten op ned 1. Ik heb een Aston 1.5 cam en een fun card. Onder configuration had ik : CAM activity off Start on first channel CAID preselect CARD + EMU Dit werkte al tijdenlang uitstekend met het opstarten op ned 1 dwz zonder zappen oid meteen beeld. De laatse tijd echter krijg ik echter geen beeld op ned 1 en slechts na herstarts en moeizaam heen en weer zappen heb ik beeld op de nederlandse zenders. ( Aston cam ) de andere kanalen werken wel gewoon. Nu las ik dat ik sleutels nodig heb voor andere C+ kanalen maar dat daarvoor de CAID preselect moet staan op CARD + S + EMU! In deze stand heb ik op de ned 1 (2 en 3 ) heel even beeld en dan bevriest het en is zwart. Wat kan ik doen om het opstarten weer te herstellen tevens de CAID preselect op CARD+S+EMU e laten staan? Edmund
Gast jeanpaul1 Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 op starten vanaf rtl4 (dus op 1 zetten) caid op card+emu werkt reeds enkele dagen uitstekend
Edmund Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Geplaatst: 25 november 2008 Ik heb alleen ned 1 2 en 3! RTL 4 zal moeten doen via de keys en CAID op CARD+S+EMU Dus wat nu? Edmund
paardengek Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 Oplossing is een andere module gebruiken. De oorzaak hiervan is, dat canal digitaal met de codering bezig is geweest. CAID moet je op card laten staan. card = smartcard key = via sleutels s = via sharing Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast jeanpaul1 Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 welke nieuwe of oudere module werkt 100% met zowel cds als tvv in een humax5400 met de laatste emu?groeten
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 De CDS goedgekeurde Mediaguard CAM of een Aston1.07 Er zijn nog meer CAM´s die geen problemen geven maar dat weet ik ook niet. Met de EMU software heeft het niets te maken want er valt niks te emuleren.
Gast jeanpaul1 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 nog een test:matrix rev cam met ucas 3 en kaart tvv: werkt 100% in een kaon570 met oudere alternatieve soft,in een humax5400 met alternatieve soft geen enkel kanaal open te krijgen
SatMac Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Test met matrix revolutions ucas 3.1 -> werkt prima met seca2 kaart met alleen ned 1, 2 en 3. Ook opstarten met ned1 gaat zonder problemen. Humax 5400 irci loader 1.33(!) en laatste toh software en oude multichoice irdetokaart voor atr. (card + emu)
Aanbevolen berichten