Toygar Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 ik heb geen beeld bij deze zenders RTL4 en RTL5 met de dm800
paardengek Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Wil je dit probleem oplossen, dan zul je even wat meer info moeten geven. Denk aan: * welke zenderlijst of heb je zelf een zenderlijst samen gesteld ? * SNR ACG BER op bepaalde zenders, dus signaal sterkte ? * Welke buitenopstelling je hebt * Ben je in bezit van een abonnement van canal digitaal en zit RTL 4 en 5 ook in dat pakket ? * Met welke emu ? Kortom, we moeten nu wat gokken........... Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Littlesat Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 Ik denk dat er in constant.cw filetje op je box staat met keys die niet meer juist zijn. Haal deze file eens weg -of- haal hier de keys voor de CDS zenders eruit. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Haakneus Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 had ik ook last van na plaatsen van wat keys. Probeer je keys eens te verwijderen... VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
dolphs Geplaatst: 5 december 2008 Geplaatst: 5 december 2008 ik ben blij dat je vermeld welke codering , indien Irdeto probeer de CHIDS optie in CCcam, gebruik je wel CCcam of iets anders?? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Toygar Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Geplaatst: 6 december 2008 ik hep een top paket film 1 en de andere doen het alleen rtl 4 en 5 doen het niet
robvee Geplaatst: 6 december 2008 Geplaatst: 6 december 2008 ik had het zelfde probleem. opgelost door Var>Keys en dan bovenstaand verwijderd.
Aanbevolen berichten