looney2 Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Prijs verschillen zijn er overal. Maar heb het volgende geboekt. Één weekje fuerteventura AI Tarajalejo 4 sterren hotel Zelf de vlucht,zelf de auto,en "alleen" de reis geboekt bij een vergelijkings site. Totaal kosten € 640,- Boek ik (het zelfde hotel) compleet bij de zelfde vergelijkings site: Kosten € 638,- per persoon en dan heb ik nog geeen auto.á €140,- Dus of je nu een platte tv of een vakantie wilt. Een beetje zoeken en jezelf informeren voor je toe hapt. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
pukje Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Als je de tijd neemt om te vergelijken kan je veel geld sparen. Heb al vaker vliegticket in belgie gehaald ,huurauto in nederland geboekt,hotel ter plaatse genomen . Heeft mij ook al vaak honderde euro's bespaart. Ik wens je nog een leuke vakantie !
looney2 Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Geplaatst: 29 december 2008 Origineel bericht van: pukje Als je de tijd neemt om te vergelijken kan je veel geld sparen. Heb al vaker vliegticket in belgie gehaald ,huurauto in nederland geboekt,hotel ter plaatse genomen . Heeft mij ook al vaak honderde euro's bespaart. Ik wens je nog een leuke vakantie ! Dank je zal er van genieten. PS de prijs is wel voor twee personen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
rommelaar Geplaatst: 29 december 2008 Geplaatst: 29 december 2008 Looney er gaat al een draadje over hetzelfde hier. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1607886/nt/3/fpart/1 Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten