Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

CCcam start/stop/restart via commandline

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag deze service bedienen via de commandline/telnet:

Starten doe ik via /etc/init.d/cccam en dat zou moeten lukken. Maar hoe kill ik opeens 3 CCcam processen zonder de individuele PID nummers te gebruiken ?

Of is er nog een herstart commando voor CCcam?

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

killall CCcam werkt inderdaad.... Echter ik merk nu dat mijn opstart commando het niet doet. Ook met /var/bin/CCcam geen resultaat... Welke wel ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:
Origineel bericht van: MySat
Ik zou graag deze service bedienen via de commandline/telnet:

Starten doe ik via /etc/init.d/cccam en dat zou moeten lukken. Maar hoe kill ik opeens 3 CCcam processen zonder de individuele PID nummers te gebruiken ?

Of is er nog een herstart commando voor CCcam?

Alvast bedankt

cd /etc/init.d

./cccam stop
./cccam start

of in één keer
./cccam restart
Geplaatst:

Mijn dank voor dit werkende antwoord smile

Happy 2009