Gast Joseph de Marlo Geplaatst: 17 januari 2009 Geplaatst: 17 januari 2009 Hoi allemaal, Een tijdje geleden heb ik mijn receiver ge-update met 9b. Alles in orde lijkt het, maar er zijn toch wel flinke veranderingen m.b.t. de vorige die ik had.... dus ik heb een vraag: Vroeger kon ik de EPG gewoon gebruiken, maar nu na de update, flitst de EPG even aan, en dan er gelijk weer uit.... Doe ik iets fout? Joseph
chrisch Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 Je kanaallijst moet het EPG kanaal van Canal Digitaal hebben. Voer een handmatige scan uit op Astra 19oost transponder 12515 horizontaal. (22000 mbps, 5/6 FEC). Kies bij filter voor "Alles", want de EPG is een datakanaal. Als deze in je kanaallijst zit, zal je EPG het weer doen. mvg, Chris Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Johan45 Geplaatst: 22 januari 2009 Geplaatst: 22 januari 2009 Joseph de Marlo kan er ook even een complete kanalenlijst inzetten. De Lijst kan hij --> HIER <-- downloaden. Hier staan de epg kanalen al in. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten