Gast Aquasanta Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Voor een klant was ik op zoek welke filipijnse zenders ik kan ontvangen in Belgie . ABC is een pakket maar wordt alleen verdeeld door invoerders en dit tegen een bedrag van 39 euro per maand . Zijn er andere mogelijkheden ? Alvast bedankt
Gerdy Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Gelieve in verband met de boardregels op te passen met reacties en geen reclame te maken! Gerdy
columbo Geplaatst: 23 januari 2009 Geplaatst: 23 januari 2009 Origineel bericht van: Aquasanta Voor een klant was ik op zoek welke filipijnse zenders ik kan ontvangen in Belgie . ABC is een pakket maar wordt alleen verdeeld door invoerders en dit tegen een bedrag van 39 euro per maand . Zijn er andere mogelijkheden ?Ja hoor kijk op de side van Wereld der satelieten van satcodx ALS JE TENMINSTE EEN NAAM VAN DE DESBETREFFENDE ZENDERS WEET. Alvast bedankt
peter-nmgn Geplaatst: 31 januari 2009 Geplaatst: 31 januari 2009 zoek via google king of sat resultaat is niet hoopvol Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
kaaskop63 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 klik http://nl.kingofsat.net/find2.php?pos=&a...&ordre=freq
Aanbevolen berichten