bander Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Aangezien mijn dm7025 het niet meer doet (zie andere topic) en ik nog steeds wacht op mijn voeding , heb ik maar een dm600 aangeschaft. Nu merk ik dat er toch wat verschillen zijn tussen enigma1 en 2 en de grootste is , ik had op mijn dm7025 de Glassline skin voor PLI Jade en deze kan ik voor de dm600 PLI Jade niet vinden. Hij is er wel voor gemini , dus weet iemand hoe ik er aan kan komen. Een andere vraag waar ik lang naar zoek is , op een normale tv ab heb je een soort van "terug" knop zodat je tussen 2 kanelen snel kan switchen , is deze er ook voor de dm600. En als laatste hoe kan ik de ppanels opvragen ? ik heb het wel geinstalleerd maar krijg hem niet te zien. alvast bedankt
Henksat Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: bander Een andere vraag waar ik lang naar zoek is , op een normale tv ab heb je een soort van "terug" knop zodat je tussen 2 kanelen snel kan switchen , is deze er ook voor de dm600. De "0" toets. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten