yvessr Geplaatst: 22 maart 2009 Geplaatst: 22 maart 2009 Ik heb een Nokia Sat Avia500 2xAMD en die loopt perfekt met PB enigma v7 image en CCcam, behalve dat als ik naar om 't even welk fta-kanaal zap, hij onmiddellijk volledig vast loopt en ik alleen nog maar 'stekker uit' oplossing heb !!!... niet echt aangenaam. Wie helpt me vooruit? Van harte dank! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
mteam Geplaatst: 23 maart 2009 Geplaatst: 23 maart 2009 Doe eens een nieuwe scan Yves. Ik denk dat het daarna wel goed is. Groetjes Danny
yvessr Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Geplaatst: 23 maart 2009 Thanks Danny, maar dit brengt GEEN oplossing!... Volgens mij heeft het wat te maken met de EPG , maar ik heb nergens gevonden hoe die UIT te zetten in mijn enigma image. Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Adriaanvn Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Ik had dat probleem op precies dezelfde hardware met high-bandwidth FTA kanalen (zoals ARD EinsPlus) met de door mijzelf gemaakte Neutrino images. Bij jou kan het dus wel iets héél anders zijn, maarruh... Ik heb de ucode_0014.bin (die ik 'iedereen' zag gebruiken) vervangen door ucode_001A.bin. Dat loste mijn probleem op. Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.
q Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Inderdaad,had ook hetzelfde probleem en met de Ucode te vervangen door ucode_001A.bin was het probleem opgelost.Proberen!!!!!
yvessr Geplaatst: 28 maart 2009 Auteur Geplaatst: 28 maart 2009 SUPER, mensen allemaal... werkt perfekt nu! Van harte bedankt! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Aanbevolen berichten