Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Nokia Sat Avia500 2xAMD en die loopt perfekt met PB enigma v7 image en CCcam, behalve dat als ik naar om 't even welk fta-kanaal zap, hij onmiddellijk volledig vast loopt en ik alleen nog maar 'stekker uit' oplossing heb !!!... niet echt aangenaam.

Wie helpt me vooruit?

Van harte dank!

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Geplaatst:

Thanks Danny, maar dit brengt GEEN oplossing!...

Volgens mij heeft het wat te maken met de EPG , maar ik heb nergens gevonden hoe die UIT te zetten in mijn enigma image.

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

Geplaatst:

Ik had dat probleem op precies dezelfde hardware met high-bandwidth FTA kanalen (zoals ARD EinsPlus) met de door mijzelf gemaakte Neutrino images. Bij jou kan het dus wel iets héél anders zijn, maarruh...

Ik heb de ucode_0014.bin (die ik 'iedereen' zag gebruiken) vervangen door ucode_001A.bin. Dat loste mijn probleem op.

Ben overgestapt naar TV kijken via internet. Tot een paar jaar geleden: Xtrend ET4300 ontvangers met OpenPLi en een Linux NFS server voor opnames; daarvoor: DVB-S/2 kaarten met opensasc-ng op MythTV (een Linux PVR); begonnen met Nokia MediaMaster 9500s en dBox2.

Geplaatst:

Inderdaad,had ook hetzelfde probleem en met de Ucode te vervangen door ucode_001A.bin was het probleem opgelost.Proberen!!!!!