Gast Moria Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Kent iemand het merk AZ, die zou en beter en 2x zo goedkoop zijn als de Dreambox, ik kan op internet niets ontdekken.
paqbro Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Alleen al om de naam zou ik hem niet kopen, moet ik te veel aan van Gaal denken ! Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Gast sattaz Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: Moria Kent iemand het merk AZ, die zou en beter en 2x zo goedkoop zijn als de Dreambox, ik kan op internet niets ontdekken. @Moria, De AZBox HD is goedkoper en kan meer dan de Dreambox, dat is inderdaad waar. BluRay, 1080p50, rechtstreeks YouTube filmpjes afspelen, uiterst gevoelige tuner, 4:2:2 live bekijken, speelt meer mediaformaten af dan welke andere satellietontvanger ook, enzovoort, enzovoort. Zie bijvoorbeeld ook hier Met vriendelijke groeten sattaz
Lithion Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Moria Kent iemand het merk AZ, die zou en beter en 2x zo goedkoop zijn als de Dreambox, ik kan op internet niets ontdekken. En wat heeft dit met Echostar / Arion te maken?
Aanbevolen berichten