Gast Ronny Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 hallo, ik tracht mijn configuratie met een Disecq 4/1 te doen op mijn DM800 met Gemini geïnstalleerd. Normaal gezien kan je dan per poort een satelliet selecteren, ik kan echter alleen kiezen tussen Astra 19° of Hotbird 13°, heb ik iets verkeerd gedaan ? normaal zou ik toch een hele reeks satellieten moeten kunnen kiezen of niet soms ...
mobieltje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 configuratie modus eenvoudig, Ga op modus staan en gebruik dan de pijltjes toetsen links en rechts. ( van 2 naar 4 satellieten) Grts.
Gast Ronny Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 ik zet hem bij zenders zoeken, configuratie op eenvoudig, disecq met 4 poorten ABCD en per poort heb ik slechts astra en hotbird ter beschikking...
Simean Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Zet er eens een nieuwe zenderlijst in. Dan krijg je ook een nieuwe satlijst ! Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
mobieltje Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 idd zet er een andere zenderlijst in, of als je zelf zenders wilt gaan scannen, zet dit bestand (satellites.xml) in /etc/tuxbox (overschrijf daarbij de bestaande file) Dan kan je meerdere satellieten selecteren. Grts. satellites.zip
Satfreaked Geplaatst: 4 mei 2009 Geplaatst: 4 mei 2009 Mobieltje gaf het juiste antwoord, door de Satelliet.xml worden ze zichtbaar... Satfreaked.
Gast Ronny Geplaatst: 11 mei 2009 Geplaatst: 11 mei 2009 inderdaad, bedankt voor de tip ! heb ondertussen al een beetje gespeeld met dreamboxedit enz ... is de leerschool van een beginnende dreamboxer. Bedankt voor de hulp
Aanbevolen berichten