digiruud Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 In eerste instantie kon ik met totaalcmd gewoon inloggen gebruikersnaam: root wachtwoord: azbox na d.m.v. internetupdate nieuwe firmware in geladen en plugin geinstalleerd, lukt dit niet meer. Ik krijg de volgende foutmelding FTP1: < 500 OOPS: vsftpd: not found: directory given in 'secure_chroot_dir':/EMU/home/stbuser d.m.v. telnet ip:azbox kloppen deze gebruiker en wachtw. wel rarara Vu plus ultimo 4K
D_liver Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 Als het met Winscp ook niet lukt dan ff een update via USB doen: Eerst optie 4 ( format application arrea ) Dan optie 1 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast sattaz Geplaatst: 6 mei 2009 Geplaatst: 6 mei 2009 @digiruud, Naam en wachtwoord zijn inderdaad root en azbox. Misschien kun je weer gewoon toegang toegang krijgen als je opnieuw (andere) firmware erop zet. Met vriendelijke groeten sattaz
digiruud Geplaatst: 7 mei 2009 Auteur Geplaatst: 7 mei 2009 Probleem opgelost door handmatig d.m.v. telnet in te loggen en de volgende mappen weer aan gemaakt--> :/EMU/home/stbuser Ik kan nu weer gewoon inloggen. Vu plus ultimo 4K
Aanbevolen berichten