Ome Merde Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 is het mogelijk een HD uit een Netgear SC-101 te halen en die middels een e.o.a Windows proggie (evt. Linux) zichtbaar te maken zodat ik data kan kopiëren ? de voeding van m'n SC-101 is kapottos en aangezien ik al een andere NAS opstelling heb, wil ik m'n data veilig stellen zonder een nieuwe voeding te hoeven kopen. iemand een idee ? merDe deze ruimte is te huur
jopiesat Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Google geeft je weinig hoop. Triest verhaal over het eigenzinnig sfs filesysteem op de netgear
Ome Merde Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Geplaatst: 3 juni 2009 daar was ik inderdaad ook al achter. dan maar een 12v/5a voeding ergens zien te scoren .... merDe deze ruimte is te huur
Pionewbie Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 De 12 Volt uit een pc voeding gebruiken. Schijf leegtrekken.
Thomas2000 Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 Anders probeer je het op de sigaretten aansteker of acculader. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten