meijelsat Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Vanaf heden Eurosport anamorf 16:9 breedbeeld bij Canal Digitaal............. Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
steventje Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Bij mij op de sat (astra 1 ) is Eurosport (duitstalig)al jaar en dag in 4:3 formaat. Zou wel eens mogen veranderen. Multytenne Twin
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Dan mankeert er bij jou toch iets aan de instellingen. De Duitstalige Eurosport op de 19,2 Oost is al ca. een half jaar in anamorf 16:9 te zien. En @Jan Meijelsat, De Nederlandstalige Eurosport en Eurosport 2 zijn al ongeveer 3 weken in echt breedbeeld.
steventje Geplaatst: 2 juni 2010 Geplaatst: 2 juni 2010 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Dan mankeert er bij jou toch iets aan de instellingen. Dat kan mssn wel kloppen :-) Als ik BVN kijk, dan staat die ALTIJD op 4:3 formaat wat niet klopt. Hij wil niet automatisch overschakelen op 16:9 Iemand een idee hoe dit komt? Ik moet eerst zappen naar een 16:9 kanaal zoals ARD en dan terug naar BVN en dan past hij in 50% van de gevallen het beeld aan naar 16:9. Dus ligt dit aan mijn decoder? Multytenne Twin
Aanbevolen berichten