Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen ,

Ben in het bezit van een TF5500PVR , maar daar zijn problemen mee . Als ik het toestel bedien met de AB lukt het mij niet om alle toetsen te gebruiken ...het is alsof de bediening vastloopt ! wanneer ik de toetsen op het toestel zelf gebruik , krijg ik het zelfde probleem . Als het mij al lukt om een kanaal te openen geeft hij wel mooi beeld , maar verder bedienen nee hoor ...zit muurvast ....na x-tijd lukt het soms dat hij voor enkele bedieningen los komt . Zelfs de uit-toets werkt dan niet meer op de ontvanger .

Wie weet wat hier gaande is , en wie doet er moeite om te antwoorden ?

Alvast bedankt .

MVG ...Freddy .

Geplaatst:

Of druk even de '0' toets in op je ab bij het opstarten van je top. Taps worden dan niet geladen.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Hallo Sjaak(k) en Vincent1971 ,

Dank voor uw antwoord , zal een dezer dagen jullie goede raad eens uitbroberen , ik hou jullie op de hoogte via dit forum .

MVG ...freddy .

Geplaatst:

Hallo , ik heb een en ander getest , maar ben niet verder geholpen ! Heb nieuwe software willen inzetten , maar dat lukt niet , nochtans gebruik ik de goed loader en de juiste nul-modemkabel .hetzelfde materiaal waar ik mijn Technomate mee update ,ik werk met laptop onder Vista . Verder heb ik de Harde schijf losgekoppeld , maar zonder resultaat.

Misschien nog een poging doen via mijn PC die draaid onder XP ?

Heeft nog iemand een idee , dan hoor ik het graag !

Alvast bedankt ...freddy .