Eastwood Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 nu heb ik twee satellietontvangers beneden staan en een coaxkabel naar boven. Afzonderlijk de rf-coax naar de tv aansluiten is geen probleem, maar kan/mag ik de kabel ook koppelen aan de beide tuners, zodat ik niet iedere keer meer achter de tuners hoef te kruipen? dus Sat-signaal --> Tuner1-->Tv-out(rf)--> TV-in(rf)-->Tuner2-->TV-out--> Televisie Het gaat er niet om dat mijn Sat-signaal naar Tuner2 gaat, die wordt verkregen met een andere kabel, maar dat ik op mijn TV beide tuners kan bekijken zonder ieder keer kabels te wisselen. Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
paardengek Geplaatst: 13 juni 2009 Geplaatst: 13 juni 2009 Dat is mogelijk. Denk er alleen wel aan, dat je beidde rf signalen niet op hetzelfde kanaal zet. Dus bijv. van satelietreceiver 1 op 33 en de tweede op 36. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Eastwood Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Geplaatst: 13 juni 2009 Hoi, bedankt, het werkt! Met vriendelijke groet,Eastwood.-------------2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]
Aanbevolen berichten