Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: renzie
Origineel bericht van: bliksem
vraag 1 is ja voor de 7025 tuner die werk al vanaf het begin in de 8000 goed alleen geen hd

ik heb zelf de ervaring dat de S tuner niet werkt. zodra ik deze in mijn 8000 zet gaat het beeld blokken. ik heb 2 verschillende S tuners geprobeerd. 1 welke ik nieuw had gekocht en toen die steeds ging blokken heb ik bij wijze van test er 1 uit mijn 7025+ gehaald met hetzelfde resultaat. De C tuners werken wel goed in de 8000.

Blijkbaar is het per box verschillend of de S tuners van de 7025 te gebruiken zijn.

renzie

hier een 8000 met BCM4501 als vaste tuners en ALPS BSBE1 702A uit een 7025 als tuner c en geen problemen met kijken en opnames
het is zelfs zo als ik een sd kanaal kijk ik deze kijk op tuner c en tuner a en b zijn dan vrij

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Geplaatst:
Origineel bericht van: fransken
Origineel bericht van: renzie
vraag 1 is ja voor de 7025 tuner die werk al vanaf het begin in de 8000 goed alleen geen hd

ik heb zelf de ervaring dat de S tuner niet werkt. zodra ik deze in mijn 8000 zet gaat het beeld blokken. ik heb 2 verschillende S tuners geprobeerd. 1 welke ik nieuw had gekocht en toen die steeds ging blokken heb ik bij wijze van test er 1 uit mijn 7025+ gehaald met hetzelfde resultaat. De C tuners werken wel goed in de 8000.

Blijkbaar is het per box verschillend of de S tuners van de 7025 te gebruiken zijn.

renzie

hier een 8000 met BCM4501 als vaste tuners en ALPS BSBE1 702A uit een 7025 als tuner c en geen problemen met kijken en opnames
het is zelfs zo als ik een sd kanaal kijk ik deze kijk op tuner c en tuner a en b zijn dan vrij

Ja hier ook, maar heb ze er gauw uitgehaald, mocht niet lees dan smile

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Origineel bericht van: Harley

Ja hier ook, maar heb ze er gauw uitgehaald, mocht niet lees dan smile

neen, even verderop in de link van dezelfde auteur:

Citaat:
Hi,

ja.. die -C, -T und normalen alten -S Tuner der 7025 sind unkritisch... es geht lediglich um den DVB-S2 Tuner die in der DM800 verwendung finden (Alps BSBE2).

cu

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

HIER HET ZELFDE

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter

Wel HD geen DVB-S2.

bij hd schakelt de 8000 gelijk om na A nooit getest als ik A +B uitschakel

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +