Gast SpiekerJozef Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Goedenavond, Is het mogelijk om CCcam te laten fungeren zowel client als server op dezelfde box? Situatie: Enerzijds m'n 7025 met CCcam 2.1.2. als server voor lokale kaart CD-NL. Anderzijds de 7025 met CCcam 2.1.2. als client gericht naar mijn nieuwe Centos5.3 server met Smartreader+ en Newcs1.67? Als het niet lukt kan ik natuurlijk altijd een 2e reader kopen voor in de server. maar zijn we 50€ verder.. :-( De 2e kaart naast de CD-NL kaart drukken is ook geen optie, omdat mijn Viasat/NDS-kaart ("K-type") voor geen meter draait in een 7025, met geen enkele cam...
chrisch Geplaatst: 30 juli 2009 Geplaatst: 30 juli 2009 Natuurlijk! Een F en C lijn maken (F voor server, C voor client) in je cccam.cfg. F: username password { 0:0:1 } C: serveradres serverpoort username password no Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Gast SpiekerJozef Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 C-regel,.. Heb het werkende gekregen met een N-regel. (NewCamd) CCcamClient7025 -> Newcs/Server/Centos
chrisch Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Origineel bericht van: SpiekerJozef Heb het werkende gekregen met een N-regel. (NewCamd) CCcamClient7025 -> Newcs/Server/Centos Klopt, ik kon uit je bericht niet aflezen hoe je de client/server combinatie wilde opzetten. Dus ben ik voor het gemak uitgegaan van cccam <-> cccam. Maar mooi dat 't gelukt is! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten