petty Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Hallo forumleden, Mijn vriend is gestopt (door alle eleende met Canal+) met het recreatiepakket van Canal+ en heeft de Oranje SECA3-kaart aan mij gegeven. Ik wil het als tweede kaart gaan gebruiken, maar kan op de site van canal+ niet vinden wat de totale actie me gaat kosten. Ik wil graag de kosten weten van het overnemen van een Oranje SECA3 kaart can Canal+ dus: Wat zijn de overnamekosten? Kan ik de kaart gelijk als tweede kaart activeren, of moet dat in 2 stappen, overnemen en dan als tweede kaart aanmelden? Vast bedankt voor de hulp. Zeg nooit nooit
Outta space Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Heb begin dit jaar ooit een card overgenomen hiervoor werd me 29,95 aan registratievergoeding in rekening gebracht en 3,95 online actveringskosten voor het 2,50 familiepakket.
Johan45 Geplaatst: 6 augustus 2009 Geplaatst: 6 augustus 2009 Yep, registratie kosten waren gisteren nog steeds € 29,95 Daarnaast komen dan de abonnements kosten en de activerings kosten van je abonnement. Vult u rustig aan !!!
petty Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 Bedankt voor het snelle antwoord. Ga het nu even regelen. Zeg nooit nooit
Aanbevolen berichten