fimave Geplaatst: 14 september 2009 Geplaatst: 14 september 2009 Iemand erin geslaagd om andere apparaten (TV / DVD) aan te sturen via die AB van Rebox. De handleiding is onduidelijk op dit punt. Welk apparaat aanzetten en uitzetten of hoelang moet je de zoekknop indrukken bij automatisch zoeken.
Aanbevolen berichten