Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Hoe doe je dat in Nabilo ? Ik wil Sbox als cardserver gebruiken en CCcam als softcam. Als ik sbox.conf en sbox in /usr/bin steek, en CCcam.cfg in /etc en CCcam in /usr/bin, hoe zorg ik er dan voor dat de 2 automatisch opstarten, waarbij sbox eerst opstart, en dan na een paar seconden CCcam ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Ok, is opgelost. Een vriend van mij heeft het opgelost.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 21 september 2009 Geplaatst: 21 september 2009 Hmm, bij nader toezien is het toch geen oplossing. Sbox vliegt er na een paar minuten weer uit. Wat is eigenlijk de goede manier om een nieuwe CAM/cardserver combinatie erop te krijgen ?
Gast zzzzzzz Geplaatst: 22 september 2009 Geplaatst: 22 september 2009 Ik had een script gemaakt, en dat Ncam_sboxwithcccam.sh genoemd. Dat had ik met chmod 755 uitvoerbaar gemaakt. Ik koos dan via de blauwe knop voor die softcam/cardserver combinatie. Dat lijkt te werken, maar steevast na 5 of 10 minuten ligt sbox eruit (CCcam blijft draaien). Vreemd genoeg, als ik een TELNET leg naar de box en daar de 2 manueel opstart lijkt het erop dat ze wel blijven draaien, ten minste als ik mijn TELNET sessie niet afsluit. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ? #!/bin/sh CAMNAME="Sbox with CCcam" remove_tmp () { rm -rf /tmp/*.info* /tmp/*.tmp* /tmp/*sbox* } case "$1" in start) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" remove_tmp /usr/bin/sbox & sleep 5 /usr/bin/CCcam & ;; stop) echo "[sCRIPT] $1: $CAMNAME" killall -9 CCcam killall -9 sbox remove_tmp ;; *) $0 stop exit 0 ;; esac exit 0
Aanbevolen berichten