Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Is er iemand die me kan helpen met het premiere pakket? Wie mag ik een pm sturen ? ben maar een newbie, met seca wil alles lukken, alleen wil ik van de irdeto het premiere pakket hebben, maar het lukt me niet echt.
Ome Merde Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Premiere World zendt niet in Irdeto uit maar ik Betacrypt. mzl, merde deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 betacrypt? ik dacht dat dat hetzelfde was. in de nieuwe S**k**s irdeto file geeft ie in pic-bined ook premiere aan in het rijtje van de providers. ik heb de keys veranderd. hij moet toch werken op irdeto he of nie ? mvr. mr. fristi
harry Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 Welk merk / type decoder hebt U, en is deze gepatched, zoja met welke software?. Als we dit weten, zal er zeker een antwoord komen, of BETACRYPT bij je mogelijk is.
Ibby Geplaatst: 27 juni 2002 Geplaatst: 27 juni 2002 noem jezelf fristi zonder mevr,mr klinkt veel beter. ibby
Aanbevolen berichten