Jan007 Geplaatst: 22 oktober 2009 Geplaatst: 22 oktober 2009 Heb zopas deze ontvanger aangeschaft en zit natuurlijk met heelwat vragen. Is het normaal dat de ontvanger bij het aanzetten uit standby reboot ? Ik gebruik de laatste officiele firmware (02.55T-O), heb ik er voordeel bij om andere software te gebruiken en hoe doe ik dat dan ?
Gast 44piet Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Reboot bij start is normaal, en wat die andere firmware betreft, dan is de interne kaartlezer multicas. die alter s/w moet je gewoon zoeken, en erin zetten,
Gast Invertist Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 De multicas staat gewoon op de website van de importeur.
Jan007 Geplaatst: 27 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2009 Hier is mijn volgende vraag: Wat heeft de voorkeur een interne disk of een externe (USB-disk) ? Ik stel deze vraag omdat er volgende week een aanbieding is van een USB-disk van 750 Gb (Packard Bell) voor 55 EUR.
endurance Geplaatst: 27 oktober 2009 Geplaatst: 27 oktober 2009 Je vraag lijkt mij meer iets voor een nieuw onderwerp. @toxic(Q) Misschien is een eigen forumlijn van de Vantage-produkten een optie.............. Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha
Aanbevolen berichten