compuinfo Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Heeft iemand dreamview onder vista werkend? Bij xp werkte het perfect en nu met XP kan ik geen verbinding krijgen met de dreambox. Iemand enig idee ? Compuinfo VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
columbo Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Ja terug naar XP,vista is een slechtwekende soft ware.van daar men met windows 7 komt.
Avalon Geplaatst: 23 oktober 2009 Geplaatst: 23 oktober 2009 Hallo Bij Vista kan je het werkend krijgen door hem met compabiliteit-modus van XP te gebruiken en als administrator uitvoeren bij de opties te selecteren. Waarom gebruik je niet de VLC plugin in je webbrowser ? Werkt net zo makkelijk. MAzlzlz Avalon
compuinfo Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2009 Bedankt voor je reactie, echter ook op die manier krijg ik de foutmelding: kan geen verbinding maken. Via webbrowser werkt het inderdaad wel maar is het schakelen van kanalen een stuk omslachtiger ( vind ik ). En het blijft vreemd dat het met de zelfde settings in xp wel werkt. ( getest op andere pc ). Mocht iemand nog een idee hebben , hoor ik het graag. Compuinfo VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7
Aanbevolen berichten