Gast 44piet Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 in het menu kan je opname tijd instellen en ook of de time shift auto of handmatig moet
SnijdeA Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: 44piet in het menu kan je opname tijd instellen en ook of de time shift auto of handmatig moet Ja, natuurlijk, maar daar gaat het niet om. Op dag 1 schedule ik een opname voor dag 2 en op dag 2 ben ik een andere zender in time-shift aan het kijken. Als nu die opname klaar is, ben ik dus direct mijn time-shift kwijt. Zo duidelijk ? Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast 44piet Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Als dat gecodeerde kanalen zijn lukt dat niet . want dan moet er teveel gedecodeerd worden , En uberhaupt is het aan te bevelen om niet meer dan 1 opname te doen , zodat er gedecodeerd op de schijf opgenomen wordt . en de time shift op handmatig , want anders decodeerd die ook voortdurend . En al is het een twintuner de , zenders willen niet dat er meer dan een gekeken wordt en opgenomen. En dat blokkeren ze met de sleutel wissels enz . En het opnemen was vroeger bedoeld om een programma op te nemen bij afwezigheid, En daar willen ze weer naar terug . Duidelijk
Gast Invertist Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 @44piet: je schrijft teveel onzin om er nog inhoudelijk op te reageren.
Aanbevolen berichten