Skysurfer Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Wie kan mij helpen aan een reparatie manual voor een Philips Impact Excel stofzuiger, type FC8394/01? Ik kan het ding maar niet uit elkaar krijgen.
mebo870 Geplaatst: 1 november 2009 Geplaatst: 1 november 2009 Ik geloof u, kijk eens of er onder de schakelaar of handvat geen vijzen of derglijke verborgen zitten. The key to happiness. Stay away from idiots
Snurker Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Skysurfer Wie kan mij helpen aan een reparatie manual voor een Philips Impact Excel stofzuiger, type FC8394/01? Ik kan het ding maar niet uit elkaar krijgen. Als jouw e-mail adres nog steeds ****@planet.nl is komt die binnen groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Skysurfer Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 Dankzij de hulp van Snurker is het gelukt en draait de stofzuiger weer. Er zat een draadbreuk in de snoeropwinder. Nogmaals hartelijk dank Kan dicht.
Aanbevolen berichten