Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

[Rebox RE-8000 / RE-9000] opnemen via netwerk gaat dit goed?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iemand ervaring met opnemen naar een nas/pc of netwerkschijf?

Kan deze bevoorbeeld 2 hd opnames tegelijk aan kwa snelheid? laugh

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...