thisone Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 iemand ervaring met opnemen naar een nas/pc of netwerkschijf? Kan deze bevoorbeeld 2 hd opnames tegelijk aan kwa snelheid? Groet Niek Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C), 3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5
Aanbevolen berichten