Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Met gepaste nederigheid vraag ik, kalende onbenul,of iemand op de volgende vragen een antwoord heeft: 1: NL-zender kwijt wonen in Spanje, hebben origineel CanSatDig abonnement (zwart kaartje) met een Philips 6071/16A van CSD. Ook waren wij genoopt van een snode spaanse vriend een tweede kaartje te kopen, zodat we NL zenders konden bekijken (NED, RTL, C-Rood/Blauw [en af een toe X-Zone, niet menselijks is mij vreemd]. Nu heeft mijn vrouw vanochtend opnieuw alle kanalen afgestemd en nu zijn alle NL-kanalen uit het lijstje verdwenen. Ons huwelijk nadert uiteraard een crisis, want volgende week F1 (RTL of C-Blauw). Voor minder is men uit elkaar gegaan. Wij zijn helemaal 'clean', dwz beschikken niet over Hummies, programmers en fun-cards of anderssoortige nieuwerwetse stimuli. Bestaat er een manier om op een willekeurig nummers (bijv. 800/801) weer NED1 etc terug te krijgen en de relatie te redden? Er zit een COM-poort op 't apparaat, have PC, will travel. 2: waar zit M_Z? Voor niet-ingewijden is deze site wat lastig te vinden. Kan iemand dat melden? Bijvoorbeeld door alleen domain-name zonder extensie te noemen. w-w-w- en nl of 'kom' denk ik er wel bij. Peter
Gast Geplaatst: 30 juni 2002 Geplaatst: 30 juni 2002 Ter aanvulling: Op de site van M_Z kan je alles vinden voor je Philips. Hier staat ook hoe je de com-poort kunt gebruiken om je kanalenlijst te veranderen.
Aanbevolen berichten