groeselt Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Hallo, ik heb een sitecom switch/router, waarvan denk ik 1 poort kapot van is, ik gebruik deze alleen als switch(splitser). Nu heb ik een oude met 8 poorten liggen een KTI networks. maar ben de adapter kwijt. achterop bij de uitgang staat 5 VDC / 2.4A. Kan ik alleen maar een adapter erin steken die dit vermogen heeft, meer mag natuurlijk niet ?
paardengek Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Dus je moet een adapter gebruiken, die 5 volt gelijkstroom levert en minimaal 2,4 A kan leveren. Let wel op de polariteit. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
groeselt Geplaatst: 4 december 2009 Auteur Geplaatst: 4 december 2009 dus hij moet zowiezo 5V leveren, niet meer en minder, maar mag wel meer als 2.4A zijn Polariteit ?
RVP Geplaatst: 4 december 2009 Geplaatst: 4 december 2009 Origineel bericht van: groeselt dus hij moet zowiezo 5V leveren, niet meer en minder, maar mag wel meer als 2.4A zijn Polariteit ? Amperes mogen altijd meer zijn. Polariteit = + en - goed om.
Aanbevolen berichten